Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.06.2013 20:02 - Абе, кретени мръсни!
Автор: eltimir Категория: Политика   
Прочетен: 1818 Коментари: 1 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Имам предвид така наречените политици. Загрижили се за протестиращите в Турция. Загрижили се за подслушвания и изборни проценти. А когато убиват невинни хора не се загрижват. Да, те са банда вулгарни, безскрупулни убийци. До един! Няма чист политик. Те се домогват единствено до нашата смърт. Значи е напълно естествено ние да пожелаем смъртта им.
Ще дам пример със себе си. Не могат да ме опровергаят гадовете гадни, тези еврейски подлоги.
Жена ми е трети месец в болница. Операция на краката. Никога не е спирала да плаща осигуровки, ама за всяка процедура искат такси. Докато гнусните мангали без осигуровки ги лекуват безплатно. Аз нямам осигуровки, а също съм сериозно болен. Практически не мога да се храня, освен с мляко и плодове. Отказва ми се всякакво лечение, освен платено. Ама с космически цени. Е, няма как да се лекувам. Тая държава ме е осъдила на смърт без да е отправила никакво обвинение срещу мен. Благодаря на приятелите, които ми помагат. Ако разчитах на така наречените правителства, отдавна да съм мъртъв. Ето, това ни е "държавата". Една Система, предназначена да ликвидира българския народ.
Хайде сега, нека някой ми отговори и нека някой ми възрази.

Ама ще кажете, че сега имало свобода, и че не сме като в Русия. И тук ще ви разочаровам. Една и съща могъща еврейска фирма фирма контролира Интернет сайтовете и в България, и в Русия. И аз се наемам да го докажа. Така че всичките демократи, комунисти и цялата им сган да вървят в родината си майчина. Това е истината и тя трябва да се знае от всички. Останалото е лъжа, илюзия за наивниците.



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. nikikm - Какво
04.06.2013 20:15
да доказваш,че слънцето свети ли?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: eltimir
Категория: Политика
Прочетен: 3002866
Постинги: 1129
Коментари: 3255
Гласове: 2482
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930