Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.06.2013 19:47 - Защо не ме арестуват?
Автор: eltimir Категория: Политика   
Прочетен: 1184 Коментари: 1 Гласове:
4

Последна промяна: 13.06.2013 08:42

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image Да, наистина защо? Отправих много на брой конкретни обвинения срещу конкретни политици. Редовно наричам Бойко Борисов боклук, а Сер Гей Станишев педерас. Единият еврейска подлога, а другият евреин. Скотове, а не човеци. Наричам ги бандити и убийци. Като подчертавам, че те са убийци в най-буквалния смисъл на думата. Обвинения за клевета, за обида и за набеждаване обаче няма. Защо? Редовно призовавам да сринем тая българоубийствена република и да върнем на нейно място старата българска Държавност. Това според Наказателния кодекс също е престъпление. Магистралките, извинете, исках да кажа магистратите и те мълчат. Защо? Призовавам да бъдат избесени всички, абсолютно всички политици, управлявали през последните 23 години. Не говоря за съд, а за бесилки в центъра на София. Тези нищожества отново мълчат като насрани. Защо? Ами защото ме докараха до положение, при което всяка репресия срещу мен става безсмислена и само би им навредила. Казват ми, че имам рак на хранопровода, но изследвания и лечение не ми се полагат. Защото нямам осигуровки. А как да имам осигуровки, като още Атанас Атанасов - Гнома през 1999 година е издал заповед да не ме вземат никъде на работа. Защото съм съден като политически по чл. 108 от НК през 1978 година и съм лежал в затвора. Тази заповед е в сила и до днес. Впрочем и да я отменят, аз вече не съм в състояние да работя. Спя по един час, после се събуждам от болки, бодърствам час-два, лягам и пак така. Понякога приятели ми пращат по някой лев и едва смогвам да ида до банкомата на 200 метра оттук и до магазина до него. Но гадната ДАНС дори и тези ми контакти по Интернет блокира. Не ме закачат, не ме арестуват, но осигуряват ситуация, при която да си умра по-скоро от естествена смърт.
Тази сутрин виждам отново нещо много антибългарско. Във Фейсбук призовали да се палят свещички за някакво убито куче. Да, постъпено е жестоко, но не се знае защо. Може би кучето е ухапало някое дете. В същото време за лишените от медицинска помощ българи нито дума. Тези хора правителствата и депутатите ги обричат на сигурна смърт. Това вече е масово убийство, за което прошка няма и не бива да има. Не чета нищо за всекидневните цигански изстъпления и не забелязвам да има реакция срещу тях. Но за някакво си куче се вдига вой до небесата. Казвам ви - такава държава няма право на съществуване. Народ, проявяващ такова търпение е обречен на гибел. Така че или ние ще избесим политиците, или те ще умъртвят нас. Друго не ни остана. Те друг избор не ни оставиха. Някой трябва да умре. Или те или ние.
Е, на колене няма да им падна и за нищо не се разкайвам. И нищо не искам от тях. Те са едни българоубийци, едни садисти, едни безскрупулни типове, лишени от съвест и морал. В тях отдавна няма нищо човешко. Ето защо аз искам само смъртта им и нищо повече. Тяхната смърт и смъртта на целите им престъпни родове. За да се заличи предателското семе от свещената Българска земя.
Е, някой нещо да ми възрази?



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. nikikm - Чувстват
13.06.2013 18:36
се силни,Елти,за това! Нали знаеш,един от начините за противодействие е, да не се обръща внимание на протестиращия, да не му се дава гласност!На принципа "кучето си лае..."! За това.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: eltimir
Категория: Политика
Прочетен: 3003111
Постинги: 1129
Коментари: 3255
Гласове: 2482
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930