Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.06.2013 13:33 - Май бях дотук
Автор: eltimir Категория: Политика   
Прочетен: 3429 Коментари: 2 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image Ама така е. Всяко начало си има край и всеки роден умира все някога. Извинявам се, ако съм наскърбил някого и съжалявам, ако не съм оправдал нечии очаквания. Направих всичко, което ми беше по силите. Искам само да си отида с чиста съвест, неомърсен. Поръчах да ми се обади един стар приятел, не съм го виждал от 1990 година насам. Ако дойде, това ми стига.
Благодаря на всички, които ми помагаха през тези трудни години. Вярвам, че нищо не беше напразно.



Гласувай:
5



1. savchev - ?????
30.06.2013 23:36
Що да си бил до тук????
Четем те - не си мисли - винаги каквото и да стане , най-напред отваряме блога ти, а после и другите и накрая - фейса, така че ...
(y):-)
цитирай
2. eltimir - Въпрос на възможности
01.07.2013 03:16
Освен решимостта да не се предадеш, физическото тяло също си иска своето. От януари насам нещо се разболях. Не мога приемам друга храна, освен мляко, плодове и разтворими бульони. А се случи така, че жена ми три месеца беше в болница във Враца. За операция на краката. Изписаха я и отиде при майка си на село, поне да може да яде при нея. Такива са ни законите, че още не са й изплатили болничните. Имам един приятел лекар. Каних се дълго да отида до него, силите ми все не стигаха. Вече почти не мога да се движа. В петък отидох до болницата, а тя е едва на 500 метра оттук. В чужбина е, при едната си дъщеря. Ще се върне на 25 юли. Оставих на жена ми пари за Интернета да даде на дъщерята да плати. до петък не ги беше платила. Използвах опцията за удължаване с 4 дена, но това е пределът на възможното. Имах малко кайсии, доядох ги в събота. Така убиха Илия Минев, така убиват и мен. Но за разлика от него, аз ще говоря докрай, докато имам възможност. Нека се знае какво се случва. Спя час-два, после ставам, пописвам когато имам сили, после пак лягам. Не винаги заспивам, но поне полежа. Физиката също си има своя предел на издръжливост.
Щеше ми се да кажа още неща, но вече не знам. Трудно ми е и не го крия.
А сега ще кажа нещо ни в клин, ни в ръкав. Имам един съзатворник. Емил Бориславов Първанов, от Бела Вода, квартал на Перник. Не съм го виждал от 1990 година. Напоследък го сънувам често. Ще ми се да се видим преди да умра. През 1979 година почина майка му и не го пуснаха за погребението. И той удари началник цеха, един полковник от ДС. Простна го на цимента. Наказаха го, три месеца, ако не се лъжа. Много искам да се видим преди да напусна тоя свят. Ако има някой наблизо, ще го помоля да отиде и да му каже. Той е един от хората, в които ще вярвам докрай.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: eltimir
Категория: Политика
Прочетен: 2996095
Постинги: 1129
Коментари: 3255
Гласове: 2482
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031