Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.07.2013 17:38 - Възмездието ще бъде страшно
Автор: eltimir Категория: Политика   
Прочетен: 7848 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image Те, политиците ни не са хора. Те са чудовища и ние трябва, длъжни сме да се избавим от тях. Да ги изтребим. До корен, до крак. Не го ли направим, те ще изтребят нас. Аз съм си изпял песента, ама не искам децата и внуците ни да загиват, принесени в жертва на ненаситния еврейски Молох. Затова да скочим и да ги премахнем, да ги унищожим физически. Заедно с проклетите им родове. После да ги изгорим и пепелта да хвърлим в Мъртво море, та да го доумъртвим. Такива изчадия не бива да сквернят земята ни! Имам предвид възмездието над управници, политици, над цялата политическа сган и над техните еврейски наставници. Никой от тях и от проклетите им родове не бива да остане жив.
Не съм жесток човек, ама ако ми падне някой политик, бих го одрал с кремъчен нож. За да се мъчи като умира. И вярвам, че ще бъде заслужено и справедливо.
Анализи няма да правя. Ще ми се да разкажа една съвсем човешка история.
Оня ден получих пари от един приятел. Да си платя Интернета, вересиите в магазина и да си взема нещо за ядене. Излизам и срещам дъщерята, тръгнала за към нас. Да види и майка си след операциите. Прибираме се, дадох й за Интернет, че няма да мога да стигна пеша до центъра. И се сещам, че забравих да купя кайсии. Давам й пари да иде до магазина. Детето ги носи и ме гледа някак тъжно:
- Тате, дай ми няколко кайсии да занеса на Ивчо (нейният син и мой внук). Много му се ядат, а ние сега не можем да му купим.
Почти се разплаках. Нейният съпруг е много свестно момче, трудолюбиво и скромно. Ама заплатата не стига за тримата. Живеят на квартира. На нея или не й дават работа, или я гонят, като разберат чия дъщеря е. Това и през турско не го е имало. Ама през еврейско го има. Това е толкова нечовешко, че аз нямам думи. Но Възмездие ще има!
Виждал съм Григор Симов как обядва хляб и сол и мляко, а после отиваме в старческия дом в Трън. Беше взел две торби с продукти, старците там гладували. Покажете ми един политик с такъв морал. Няма. Затова тези чудовища политиците трябва да умрат до един. Ако щат, да ме съдят за думите ми. Да, те трябва да умрат, за да живее българския Народ. Или те, или народът, избирате вие.
Тая мръсна сган събра толкова ненавист върху себе си, че си няма представа какво я чака. Никой не е по-голям от Народа. И народът накрая ще си каже думата. Тая дума ще бъде страшна, обещавам!



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: eltimir
Категория: Политика
Прочетен: 2996128
Постинги: 1129
Коментари: 3255
Гласове: 2482
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031