Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.08.2013 13:00 - Борисов и Орешарски - съучастници в убийства
Автор: eltimir Категория: Политика   
Прочетен: 2492 Коментари: 2 Гласове:
5

Последна промяна: 02.08.2013 13:47

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Да, твърдя го и да видим дали някой ще посмее да ме опровергае. Ще дам конкретен пример, със себе си.
През януари получих някакво заболяване на хранопровода. Не мога да приемам никакви твърди храни. Мляко, сокове и плодове, когато има и това. Отидох в Бърза помощ. Изритаха ме като мръсно коте. Безработен съм от години, нямам осигуровки, значи нямам право на медицинска помощ. Хубаво, ама имам приятели лекари. Те също отказаха да ми помогнат, ама споделиха нещо важно. Боклукът Бойко Борисов възложил на ботевградския кмет Георги Георгиев да нареди на лекарите да не ми се оказва медецинска помощ. В противен случай щяло да последва уволнение. Синът на Георгиев, Даниел Георгиев е депутат от ГЕРБ. Факти.
Това се нарича опит за убийство. Боклука вярваше, че до 4-5 месеца ще умра. Ама не умрях. Почти не излизам от вкъщи, ама приятели ми помогнаха поне досега да оцелея.
Та днес ми се видя нещо нанагорно. Едва можах да отида до Бърза помощ. Пак ме изгониха. Заповедта на Боклука още е в сила. Орешарски, Олигарски или как му е там именцето не я е отменил.
Не само аз съм в това положение. Имах добри приятели, които си отидоха по същия начин. При някои от тях се оказа, че фирмите, в които работели не им внасяли здравните осигуровки. Ама хората си отидоха и никой не потърси сметка за нищо.
Значи аз имам пълното право да обивинявам Бойко Борисов и Пламен Орешарски, че са съучастници при убийствата на невинни българи.
Чакам възражения, ама още отсега знам, че такива няма да има. Защото което казвам е вярно. Тези престъпни типове изпълняват еврейската програма за изтребление на българския народ. И ако ние не екзекутираме тях, те ще умъртвят всички нас.
Съзнавам, че това е призив към убийства. Да, така е. Това е призив да убием убийците, които убиват нас. Друг избор нямаме.



Гласувай:
5



1. krassko - Без пари са могли да ти кръцнат "орехчетата" :)))
05.08.2013 19:55
И да ги пратят на Орешарски!
цитирай
2. novaposoka - Ти си криминално проявен и подлежиш на наказание!
24.08.2013 18:02
Една КАЛИНКА, обявила се тежката артилерия на ГЕРБ, поиска от Народното събрание, не внасянето на здравни вноски да бъде обявено за криминално деяние.
Не го гласуваха, но единодушно го практикуват всички представители на престъпната политическа класа, без разлика на цветове и други политически обозначения.
Съчувствам ти, защото имам близки в същото положение. Нямат пари за хляб, камо ли за захранване на бандитската здравна каса, но когато потърсят здравна помощ, ги гонят като мръсни котета.
От гледна точка на духовното състояние, в което се намираме, изходът е един - този, който ти предлагаш. Не предприемем ли промяна на това състояние, чрез устройване на живота си по Библейските закони /да не се бъркат с църковните канони/, това ни чака.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: eltimir
Категория: Политика
Прочетен: 2996617
Постинги: 1129
Коментари: 3255
Гласове: 2482
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031