Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.10.2013 15:23 - Завещание
Автор: eltimir Категория: Политика   
Прочетен: 7886 Коментари: 1 Гласове:
8

Последна промяна: 07.10.2013 15:24

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Такива са законите на Живота и никой не може да избяга от тях. Всяко начало си има край и всеки роден умира. Моят край е близо. 
Казах много пъти на жена ми, никакви некролози.  Да няма надгробен паметник. В съгласие с древните ни традиции. На плочата, коятоято ще покрие ковчега ми, да пише само Елтимир. Ако Съветът реши да прибави друго, да го направи. Както го видях в сънищата си.  Така наречените ми родители да не са посмяли да стъпят на гроба ми. Също и обезумелия ми от алчност брат и неговия син. Но финалът е неочакван.
След 20 години България ще има Цар от рода на Тертерите. И той ще възроди великата Империя. Русия ще ни се поклони и ние пак ще властваме над Европа. Границите ни ще опират до Индия и Китай. Няма да го видя, но знам, че ще се случи. Ще загинат мнозина, но после еврейски, цигански и друг скверен крак няма да стъпят на българска земя.



Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. eltimir - Кръщението ми
09.10.2013 14:50
Кръстил ме е поп Павел, брат на дядо ми. Прадядо ми е погребан пред църквата в село Гурково, на която е станал пръв свещеник. Дъщеря ми я кръсти Ангелина Минева, съпругата на Илия Минев.И снимка поставих. В това отношение не приемам упреци. Като малък имах средновевековни дърве икони, а баща ми си палил печката с тях, за да си си пече мръвки докато бях в затвора като политически.
Най-добрият ми приятел е един фанатичен Православен - Григор Симов. Покланям му се. Това за мен е един истински светец. Яде хляб и сол, а носи на старците в старческия дом в Трън продукти, защото гладуват. Преди да отхапе от филията винаги казва Молитвата Отче наш и се прекръства.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: eltimir
Категория: Политика
Прочетен: 3004019
Постинги: 1129
Коментари: 3255
Гласове: 2482
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930