Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.06.2013 12:20 - Моите обвинения срещу ГЕРБ
Автор: eltimir Категория: Политика   
Прочетен: 1004 Коментари: 1 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Отдавна съм забелязъл. Обвиняват някой свръхпрестъпник за кокошкарски деяния, за да прикрият истински големите им престъпления. Обвиниха гнусния циганин Кирил Рашков за един среден пръст, но забравиха за отровните му ментета, с които той умъртви десетки хиляди българи. Един масов, не сериен, а масов убиец го съдиха само заради един показан среден пръст! И никой не забелязва!
Същото е с ГЕРБ. Чета в БЛИЦ: "Евролидери съветват Цветанов да си щади нервите
Жозеф Дол разказал на заместника на Борисов, че и срещу него имало съмнения, но не били доказани Шефът на групата на Европейската народна партия (ЕНП) Жозеф Дол например го уверил, че разследването е политическо и трябва да се въоръжи с търпение."
Написах им коментар:
"Какви съмнения, бе? И какви тъпи подслушвания! Аз вече години наред обвинявам тоя Цветанов, че той някога си назначи за заместник Павлин Димитров, един доказан терорист! Димитров в момента е дясна ръка на Валентин Златев. Зае мястото на починалия от рак на белия дроб полковник от ДС Николай Ненчев. Впрочем самият Павлин беше шеф на ДС - Ботевград, завършил школа на КГБ в Москва. Това също мога да го докажа с един любопитен документ. Павлин беше замесен и в серия мистериозни убийства в Ботевград през 80-те години. Говоря за сериозни престъпления, а не за подслушвания и кокошкарски истории. ДС тогава се бяха заели да разчистват Ботевград от "безделници" и комарджии. Та на един келнер от вилната зона Зелин му бяха отрязали главата и го бяха хвърлили в канала. А после съобщиха, че той се бил напил, отрязал си бил сам главата, а после отишъл на 200 метра и се хвърлил в канала. А тоя Цветанов си назначи такъм тип за заместник. Ето, за това го обвинявам. Да ме опровергае, ако може. Доказателствата ми са прекалено много и са разпространени на прекалено много места. Еврейската Интернет фирма ucoz.ru унищожи едни мои сайтове, базирани там, но архивите ми са непокътнати."
Същият Павлин Димитров нареди да бъде прекратено следствието за палежа на моето жилище през 2006 година. Тогава ми заляха входната врата с 20 литра коктейл "Молотов" и детето ми едва не загина. Добре, че съседите се притекоха на помощ, та овладяхме пожара. А после ченгетата дадоха инструкции на някой си Георги Жеков да говори по телевизия СКАТ, че съм се напил и съм се запалил сам. Тоест изпуснал съм си цигарата върху цемента на стълбището и тя е подпалила всичко.
Имам още много неприятни изненади за Боклук Бойко Борисов и за Цветанов.Не че днешните са по-добри. И те са същите боклуци. Но аз искам за престъпленията най-после да почне да се плаща.
Ако забелязвате, говоря с конкретни имена и с конкретни факти. Мога да предоставя и изобилен снимков материал. Само че на кого? Тоя Цацаров ми се струва само една дребна риба цаца, от която нищо не зависи. И да не ми се прави на много велик. Всичките те, които са под прожекторите са само жалки слуги, роби на една друга, скрита зад кулисите истински Зла сила.



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bojinkata - Нищо ново под слънцето. Поздрави ...
04.06.2013 12:41
Нищо ново под слънцето. Поздрави !!!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: eltimir
Категория: Политика
Прочетен: 3007561
Постинги: 1129
Коментари: 3255
Гласове: 2482
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930