Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.02.2011 20:21 - Мафията дебне Мафията
Автор: eltimir Категория: Политика   
Прочетен: 2403 Коментари: 0 Гласове:
4



image  Няма да ви кажа какво си мисля за ушите, които ни подслушват. Но като гледам карикатурата виждам, че същото си го мислят и други.

Поне така си мисля като чета новините, свързани с подслушване и използване на всякакви специални разузнавателни средства. А пък като гледам кой се завъзмущавал от изпозване на СРС-та, още повече се убеждавам, че вътрешномафиозката конкуренция е доста силна. И че отделните групировки водят война помежду си. Което пък от своя страна означава, че скоро можем да се насладим на нови фойерверки. На нови изстрели и на нови самоизбили се бандити. Сега вижте как едни престъпници се жалват от действията на други престъпници:

„Подслушването се увеличило 3 пъти за 2 години

Броят на СРС-тата се увеличава постоянно и е достигнал ниво, при което освен, че засягат права на граждани, пада и ефективността им в разследването, смята главният прокурор. За две години разрешенията за специални разузнавателни средства (СРС) са се увеличи тройно. Това каза заместник-председателят на Върховния касационен съд (ВКС) Гроздан Илиев на национално съвещание, посветено на практическите проблеми при прилагане и използване на резултатите от специални разузнавателни средства. Той посочи, че ако през 2008 г. са разрешени от съда 5898 СРС, то през миналата година те са близо 16 хиляди. Основно те са дадени от съдилищата в София и Пловдив.”

Ама правата на човека, ще кажете. Хубаво, де, аз не съм против правата на човека. Но не мисля, че подслушването засяга човеците. Веднага давам пример със себе си. Почти не излизам от къщи. Извън жилището си прекарвам средно по 4-5 часа на седмица. Не повече. Вкъщи външни хора почти не идват. Какво има да ми гледат, какво има да ми слушат? Нищо, че в картотеките на ДАНС ме водят за „особено опасен”. Опасното при мен е онова, което пиша и публикувам. Ама аз не се крия, публикувам го с името си. А пък преди да го напиша, никакви СРС-та не са в състояние да го засекат, тъй като то е в главата ми. А там те няма как да влязат. Той и Борис Золотов и неговият български екип се опитаха да влязат в тая моя корава селска глава, ама не можаха. Та неграмотните танцьори от ДАНС ли ще влязат? Обаче думата ми беше за подслушването.

Аз не мисля, че някой от нас, бедните, ограбвани, тъпкани и мачкани българи трябва да се страхува, че го подслушват или наблюдават. Какво ще видят гадовете мръсни? Ще видят как гладуваме. Ще видят как мизерстваме. Ще видят как живеем един сив и тъжен живот, един живот, съпроводен с несигурност и бързо отнемане на човешките ни права. Ще видят как понасяме всичко това без да хленчим и без да молим за помощ разните мангалоподдържащи, тоест разните социални служби. Ще видят как не се огъваме пред Злото с вярата, че скоро ситуацията ще се промени. Ще видят как се радваме на своите дребни човешки радости и се опитваме да осмислим онова, което се нарича живот.

Ще видят, ще чуят… Нищо няма да видят и нищо няма да чуят, защото онова, което биха видели и биха чули изобщо не ги интересува. Значи? Значи е безсмислено да ни подслушват и наблюдават. Да, ама за последните две години броят на подслушванията се е увеличил три пъти. Което означава, че освен да се подслушват помежду си, друго не им е останало.

В заключение… В заключение няма да кажа нищо, за да не ме заключат за обида. В заключение ще ви препратя към началото на материала, по-точно към снимката.
 


Тагове:   мафия,   подслушване,   СРС,


Гласувай:
4



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: eltimir
Категория: Политика
Прочетен: 3009700
Постинги: 1129
Коментари: 3255
Гласове: 2482
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930