Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.01.2013 08:53 - Тертерия няма да загине
Автор: eltimir Категория: Политика   
Прочетен: 1738 Коментари: 1 Гласове:
3

Последна промяна: 06.01.2013 10:45

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Тертерия няма да загине След опитите за моето убийство, както и унищожението на моите сайтове от руските евреи, хазарите май е редно да изправя някои на нокти. Но не със заплахи. А с напомнянето, че Тертерия няма да загине. Тертерия няма да загине. Казал го е още Раньо Неро. Коя е страната Тертерия? Руснаците я определят като Русия. Доказателства, разбира се липсват. Татария? Е, звукови сходства винаги се срещат. Тертерия... Страната на Тертерите. Този български род не е мъртъв. Този род пак ще се възроди. Тертерите. Очаквайте тяхната дума.  



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. eltimir - Владетелят
06.01.2013 11:24
Не, аз няма да съм Владетелят. Дори е идиотско някой да го каже. Аз съм само един Вестител, който вече си отива от Средната земя. Владетелят е друг. Той ще е потомък на онези, които дойдоха с Асеневци. От Тертеровия род е. Негови покровители ще са Прамайката Ассена, както и Ериг Кан. Юдеите ще опитат да го убият, но няма да успеят, самите те ще умрат. Той ще бъде Кана Ювиги! И ще носи името Исперих. Сега е още малък и още нищо не знае и не разбира. Но усеща. Колко съм благодарен на Небето, на Тангра, че поне успях да го видя. И да го прегърна. Сега каквото и да се случи, няма да съжалявам. Благодаря Ти, Ериг Кан. Тая награда ми стига.
Пазете Наследника, той е още Канартикин, но скоро ще бъде Владетел. На възродения Саракт.
Знам, че повечето от четящите тук няма да разберат тези думи. Но който трябва да ги разбере, той ще ги разбере и ще знае. Това стига. Засега.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: eltimir
Категория: Политика
Прочетен: 3008406
Постинги: 1129
Коментари: 3255
Гласове: 2482
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930